“Další zmetci, co si namastí svou kapsu a na lidi kašlou”
– spočítali jste si někdo, kolik by stála rozesílka na 10, 20, 40000 lidí při odměně 1 Kč za kliknutí?
10, 20, 40 000 – a to nikdo nezaplatí.
Současný emailing systém je postaven na tom, že kliknete, připíše se vám nějaká částka a vy čekáte na limit. Když se blížíte, zvednou se podmínky, sníží se vám odměna za kliknutí…..
Nebo se vám pošle nabídka na druhý level za větší peníze. Odsouhlasíte a najednou jste v jiném pásmu pro výplatu.
A spoustu dalších možností.
Nemůžete přece očekávat výplatu kdykoliv, když na ni není
Když si koupím rozesílku od různých/zde zmiňovaných firem/ pro 25000 adres a zaplatím 1150 Kč, musím se smát, když mě pak přijde moje zpráva, já kliknu a dostanu 1 Kč.
Raději napíšu komentář do posledního článku, mám 30 bodů/15 Kč
Klikání je přece od počátku jen minibouda kvůli získání e-mailových adres, obchodní marketing…
I z těchto důvodů jsem odstranil odkaz klikačky a poslal tam kam patří 😀