Bydlíme na vesnici a na větší nákupy musíme jezdit do blízkého města.

Tak jsme se domluvily se sousedkou a vyrazily do obchodu.
U košíků zjistím, že nemám drobnou minci, abych si mohla košíček zapůjčit. Co teď?

V hlavě mi probíhají myšlenky. Oslovit kolem jdoucí? Běžet na pokladnu? To se mi moc nechce. No počkám na sousedku, až zaparkuje náš povoz.

Už z dálky na mě volá, kde jsem, vždyť proto mě vysadila u košíků, abychom se nezdržovaly. Tak s pravdou ven, prostě jsem si zapomněla vzít drobné. Obratem mi z kabelky podává něco jako přívěšek na klíče. Zbystřím zrak a na konci zelené placky, vykukuje bílé kolečko.

Hádejte co to bylo? Kolečko do košíku. Sláva, je po problému.

Mimo jiné je zde zobrazen znak určité pojišťovny. Za chvíli se dozvídám, že to byl dárek k uzavřené pojistné smlouvě. Tedy různé reklamy mi lezou doslova krkem, ale přiznávám, že toto je praktická věc a navíc ten znak a ty barvy mám stále před očima. Musím přiznat, že pravděpodobný záměr, aby se firma dostala do podvědomí lidí se podařil. A když se rozhlédnete kolem sebe, najednou si uvědomíte kolik reklamních předmětů vidíte.

Reklamní předměty jako např: klíčenky, šňůrky, karabinky, tácky, hrnečky, propisky, tašky a další.

Setkáváme se s takovým marketingem. Ten zahrnuje předměty, které nás na firmu upozorňují. Stávají se součástí našeho obchodu, jelikož jsme motivováni při nákupu nějakou odměnou. Myslím, že to se líbí každému. Nakoupíš a ještě dostaneš nějaký praktický dáreček k tomu zdarma. Samozřejmě, že k takové firmě se budeme vracet a sledovat možná i její další kroky. Aniž bychom si to uvědomili, tak ji i mnohdy doporučíme.

Tím se podílíme na prosperitě dané firmy. Samozřejmě nás bude ještě víc motivovat i to, že jako skvělého zákazníka, který doporučil dalšího, čeká odměna například v podobě cestovní tašky. Že náhodou má logo, které vyjadřuje razítko firmy, to přece nevadí.

Dárek je dárek.

klíčenkaJsou samozřejmě i další reklamní předměty se kterými se můžete setkat. Určitě jste již měli možnost vidět nějakou akci a u ní třeba stáneček, kde se rozdávali balonky s potiskem, klíčenky, žetonky. Kde ve skrytu na nás volají – halo, tady jsme, přijďte sem, poslechněte si tu skvělou nabídku.

Další ukázkový reklamní předmět na nás číhá v oblasti různých obchodních domů. Myslím, že už skoro každý z nás držel malou tužtičku a papírek s logem a také nesmím zapomenout na papírové pravítko, když náhodou si zapomenete vzít s sebou metr na přeměření. Jsou rozmístěny mezi regály, volně dostupné a vám plně k dispozici.

Potřebovali jste si něco zařídit na bance, v cestovní kanceláři nebo zkrátka jen čekáte na vyřízení nějakých formalit. Možná jste se setkali s miskou balených cukrlátek. Ale obal nevyjadřuje příchuť, ale moment – už to vidím iniciály firmy, kterou jste právě navštívili.

sušenkaOvšem to nemusíme chodit daleko, třeba jen po procházce si dáme v místní cukrárně zákusek a tu jejich výbornou kávu. A je to tady, na talířku nám právě přistál bonus, malá čokoládička nebo sušenka jako pozornost a samozřejmě balený cukřík. Podívejme se a všechno má logo cukrárny. No ale dobrý, je tu i telefon a otevírací doba – to se hodí.

Rozhodli jste se jít na výlet nebo navštívit koncert. Číhají na vás další reklamní předměty, které si ale většinou kupujeme, jelikož nám připomínají ten nevšední zážitek z akce.

Patří mezi ně pohledy, turistické známky a razítka. Ovšem různé letáčky, které nám poskytují další informace máme k dispozici zdarma.

Stačí najít jen správnou firmu. Třeba PROPAQ.cz

24 komentářů u „Kde koupit reklamní předměty pro firmu?“

  1. Kavon napsal:

    Reklamné predmety typu koliečko do košíka alebo pero sú milá pozornosť a sú to tiež praktické veci na každodenné použitie.

  2. Odalv napsal:

    Reklamné predmety sú dobrá a praktická vec. Také pero s logom firmy alebo koliečko do nákupného košíka supermarketu sú praktické veci využiteľné denno denne, ale majú efekt len per firmy, ktoré ponúkajú veci alebo služby s masovým využitím pre široký okruh zákazníkov. Ja pracujem pre firmu, ktorá vyrába špeciálne strojárske zariadenia určené pre špeciálne špecifické použitie v priemysle vo vyšších cenových reláciách. Tieto zariadenia sú určené pre úzku konkrétnu skupinu firemných zákazníkov v priemysle, a rozdávať takýmto zákazníkom masové reklamné predmety s logom firmy typu koliečko do nákupného košíka nemá žiadny reklamný efekt. My našim zákazníkom dávame výhradne reklamné predmety s vyššou pridanou hodnotou, napr. kvalitné značkové slovenské vína.

  3. Rojak napsal:

    Co se týče reklamy tak vím, že dobré věci reklamu potřebují, protože se prodávají samy. A reklamní předměty jsou tak na jedno použití. Ještě tak ty popisky, ale jinak reklamu nemusím.

  4. veruska napsal:

    Reklama v televizi mě docela štve, ale jinak ani ne. Je toho všude tolik, že už to ani nevnímám.

  5. papadopulos napsal:

    mě nejvíc vyhovují reklamní propisky a zapalovače. Mám jich doma už spoustu

  6. babka napsal:

    Přiznávám, že reklamní kolečka a propisky v naší rodině taky vždy rádi uvítáme. Jejich spotřeba je u nás velká – ať už díky “zmizení” nebo věnování. :))

  7. Evik napsal:

    Reklamy jsou opravdu všude. Ale některé reklamní dárečky nejsou špatné.

  8. anddy napsal:

    Na reklamy už jsem pomalu alergická, i na reklamní předměty, ale propiska a žeton tvoří čestnou vyjímku….:-))

    1. eMisa napsal:

      V tomhle s Vámi naprosto souhlasím!
      Zetonu (používám je do košíku pořád) a propisek není nikdy dost!

  9. avokvag napsal:

    Jo,jo reklama vsude kam se podivame.

  10. lgku990 napsal:

    Po přečtení článku jsem si vzpomněl na Vlastu Buriana a jeho nádherný film ” Zlaté dno “, podle něho by si všichni měli brát příklad. Takových to upřímných obchodníků v dnešní době, bych řekl, je poskromnu.

  11. babicka11 napsal:

    Reklamu v podobě loga na igelitce nevnímám, zrovna tak v jiné formě, např. žetonů, propisek, zapalovačů, kalendáříků, beru to prostě jako příjemnou věc, kterou dostanu. Byla akce např. s čokoládou, když koupíte 5 ks – dostala jsem plyšovou hračku kravičku, v elektroobchodě zase žeton i s karabinkou, reklamních zapalovačů mám celou sbírku. Jak říkám, je to milé, ale určitě mě to neovlivňuje. Horší je, když v marketu vás zastaví a s úsměvem vám předají “parfém” zdarma i s dárkovou taškou, pak zjistíte, že si další tři kousky k tomu musíte koupit. S úsměvem si to ani nevezmu do ruky, poděkuji a jdu dál. Byla tu akce – boty za 199,-, druhé za 1,- a k tomu náhradní tkaničky zdarma – nevěřila bych, nevidět na vlastní oči, jaká tam byla fronta …

  12. pskrob napsal:

    Dárkové reklamní předměty dnes patří mezi základní prostředky pro prezentaci téměř každé firmy. Pokud jsou ještě navíc funkční a pěkné určitě nějaký smysl mají i když spousta zákazníků tu reklamu ani nevnímá.

  13. pavlina69 napsal:

    jedna s forem reklamy která udělá radost jen houšť

  14. Petulavpk napsal:

    Zrovna nedávno přišla manželovi propiska, na které měl vyražené svoje jméno. Měl z toho radost, prý konečně někdo vymyslel něco pořádného a nikdo mu ji nebude brát. To ovšem netušil, jak je nebezpečné ji nechat ležet na stole 😀 To vůbec nechápu, ale u nás někdo ty propisky snad požírá 😀

  15. blaju napsal:

    Je to milé překvapení když někam jdete a dostanete malý praktický dárek, protože ten vám utkví v paměti a vy pak dále rozšiřujete vlastně reklamu na tuto firmu když jste s ní byli spokojeni.No a o toto vlastně jde.

  16. bobalka napsal:

    Reklama všude, kam se podíváš, to je pravda, některé reklamní předměty jsou super a hodí se. Zrovna kolečko do supermarketu, malá šikovná věcička, která usnadní práci.

  17. matylda napsal:

    Sušenky ke kávě dávám vždycky vnukovi, má je rád. Ale žetonky do nákupního košíku miluji. Zase bych nějaký potřebovala :-), už jsem je skoro všechny poztrácela, ten poslední si hlídám jako oko v hlavě :-).

  18. coolnet napsal:

    před lety byly reklamni predmety docela fajn(k užitku) 🙂

    ale obavam se ,že dnes už je ta to forma reklamy “mrtva”

  19. jmckvak napsal:

    pokud chce firma prosperovat nebo se dostat do povědomí zákazníků, tak pro to musí něco udělat.. stačí i jen maličkost v podobě třeba igelitky obchodu s logem.. ale dneska jsou takovéhle propagační maličkosti takovou samozřejmostí, že si toho osobně už nějak nevšímám, nevnímám to.. přemýšlet nad tím, tak mi asi hrábne, je toho kolem prostě moc.. a jak se tady psalo, pokud to je třeba jako pozornost k nákupu, je to lepší, než když jdete po ulici a někdo za vámi přiběhne a něco vnucuje..

  20. MadameBijou napsal:

    Je dobré vždy dávat něco navíc, abychom utkvěli někomu v paměti a aby se k nám zase vrátil a možná i doporučil dál. Taková pozornost, pokud není vyloženě vnucovaná, potěší.

Komentáře jsou uzavřeny.