Reklamní plakát pro jakoukoliv událost

Ať už chystáte velký výprodej, otevření nové restaurace, pořádáte velkolepou oslavu či výstavu… Na to všechno jistě chcete pozvat co nejvíc lidí. Potřebujete proto, aby se o vaší akci co nejvíc vědělo. A jak toho docílit? Ideální je pověsit na dobře viditelné místo dobře vymyšlený a profesionálně vyrobený reklamní plakát.

Jak plakát vůbec vypadá?

Nemusíte se bát, že abyste dostali co nejlepší plakát, budete si muset k základní ceně připlatit. Naopak běžným standardem bývají reklamní plakáty vysoké kvality od formátu A3 a váze 90 g. Můžete si ale samozřejmě vybrat různé velikosti až do XXL formátu a váhy 350 g. Na výběr bývá také několik druhů zušlechtění a různé podklady. Zde můžete vybírat například offset, blueback nebo křídu. Vysoká kvalita tisku a barev by měla být samozřejmostí. 

Jednostranný nebo oboustranný plakát?

K dalším volbám patří i možnost jednostranného nebo oboustranného tisku.

Oboustranný tisk je skvělou volbou pro umístění plakátu na skleněné plochy, jako je skleněná stěna autobusové zastávky, výloha obchodu, velké okno restaurace nebo třeba prosklená kancelář. Díky kvalitnímu těsnému podkladu nejsou plakáty průhledné a nemusíte se tudíž bát, že by byl obsah nečitelný. Ba právě naopak. Oslovíte perfektně oběma stranami.

Naopak, pokud už předem víte, že chcete plakát umístit na vyplněnou neprůhlednou a neprůsvitnou stěnu, klidně volte jednostranný. Svůj účel splní naprosto spolehlivě také. 

Skvěle to umí například v internetové tiskárně https://justprint.cz/produkty/plakaty, kde je nejen výroba plakátů, ale i jiných tiskovin na opravdu vysoké a profesionální úrovni.

Co by měl reklamní plakát obsahovat?

Rozhodnout se pro využití reklamního plakátu je jedna věc. Ovšem správně ho navrhnout je věc druhá. Když už se totiž rozhodnete investovat do takovéto formy reklamy, tak by za to měla stát a hlavně splnit svůj účel. Je proto nesmírně důležité důsledně navrhnout a vytvořit jeho obsah. 

V první řadě se zaměřte na to, co plakát sděluje, tudíž na jeho psaný obsah. Toho by nemělo být moc, aby čtenáři nebyli zahlceni a měli náladu si ho vůbec přečíst. 

Často lidé prostě jen projdou kolem a váš reklamní plakát sotva zaregistrují. Je proto nutné, aby i při pouhém „přelétnutí“ okem zaznamenali, na co plakát upozorňuje, o čem „to je“. Jakmile zaregistrují událost, která by je mohla zajímat, rádi už se zastaví a přečtou si zbytek.

V tom „zbytku“ by rozhodně neměly chybět informace podstatné. Čili „Co“, „Kde“, „Kdy“ a případná cena vstupného. Zbytek můžete nechat k dohledání například na webové stránce. Ta by však měla být taky jednoduchá a snadno zapamatovatelná. Z plakátu na ni totiž nikdo neklikne. Často si ji v rychlosti nemá člověk ani kam opsat. Ano, může si plakát vyfotit mobilem. Ale stejně, čím jednodušší sdělení, tím lépe.

Další věc, na kterou se zaměřte, je grafika. Ta by měla být v první řadě příjemná, nerušit obsah sdělení, neztěžovat čitelnost. A taky by měla být vhodná k danému tématu.

Pokud si s obsahem, ať už textovým či grafickým, nevíte rady, můžete se s důvěrou obrátit na odborníky, kteří vám rádi pomůžou.

Zdroj náhledového obrázku: Pixabay

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *