Hlavní stránka Fóra Diskusní fórum Zaměstnání

  • Toto téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (4 diskutující) se naposledy zapojil uživatel bobalka a poslední změna proběhla před 7 roky a 1 měsícem.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (celkem z 6)
  • Autor
    Příspěvky
  • #10100
    babicka11
    Účastník

    Čím jste chtěli být jako děti a jak se vám to splnilo?
    Já jsem ráda četla, proto jsem chtěla pracovat v knihovně. Když mamka dělala někdy na směny, chtěla jsem chodit pořád jen do školy, abych nemusela chodit do práce :-). Asi v 8. třídě mě začala hodně bavit ruština a pak už to bylo jasné…

    #10134
    Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Jako malá jsem chtěla být lékařka, pak hodně dlouho archeologožka, no a nakonec jsem skončila na strojařině, ale nestěžuji si.

    #10139
    babicka11
    Účastník

    Ještě chci napsat, že ani dcera nenašla po absolvování střední stavební průmyslovky zaměstnání. Chtěla najít uplatnění v oblasti navrhování a projektování staveb. Marně. Jen těch životopisů, telefonátů a pohovorů…, a nic. Všude chtěli praxi. Jak ale může mít absolvent praxi, když teprve dokončil školu? Myslím, že tento problém má hodně mladých lidí, kteří se chtějí zapojit do pracovního procesu. Nakonec přijala práci jako asistentka ředitele. Bylo jí nabídnuto studium na vysoké škole, které, ač nikdy nechtěla studovat vysokou školu, tak to zkusila. Nakonec tedy úspěšně v Brně dostudovala a dostala jinou, lépe placenou práci. Je spokojená i když nedělá to, co původně chtěla.

    #10141
    coolnet
    Účastník

    nejlepsi je mit praci,ktera neni stejna….jako makat od skoly na jednom fleku az do duchodu, toz se tutove zblazdnim 🙁

    #10152
    babicka11
    Účastník

    Pokud máte práci i jako koníčka, tak to nikdy neomrzí :-).

    #10162
    bobalka
    Účastník