Tištěné materiály pro firmy – tradici nic neohrozí
Elegance, profesionalita, vážnost, respekt – to nejsou slova, která mohou být spojována s heslem „pošlu vám odkaz“, ale okamžitě vás napadnou, když vám někdo dá vizitku. Tento malý kus papíru je tajnou zbraní v boji za dobrou image sebe sama a vlastní společnosti. A takových je mnohem víc. Zkrátka nic nenahradí klasické tištěné materiály pro firmy, díky nimž můžete získat srdce jak tradicionalistů, tak i milovníků moderních forem sdělení.
Reklamní bannery, které nepřeskočíte
Jen málo lidí si pamatuje reklamy, které přerušují zajímavý film na internetu. V televizi by je většina z nás raději přeskočila. Dobré reklamní bannery si avšak pamatujeme opravdu dlouhou.
Jsou ideální formou sdělení – díky nim se můžete dostat k příjemci na mnoha úrovních – sugestivní barva, chytlavý slogan, atraktivní logo se dobře pamatují a zároveň vás nenutí se s nimi seznamovat. Jednoduše JSOU. Nic nepřerušují, nedráždí zvukem, neobjevují se v nejméně vhodných okamžicích. Právě proto, je vhodný reklamní banner jako zlato – jedinečný, strhující, přesvědčivý.
Firemní papír – profesionalita na nejvyšší úrovni
Byznys, který neznáte, je jako bílý, nepopsaný list papíru – je těžké na něj mít nějaký názor. Ledaže tento byznys používá firemní papír, pak ty bílé listy vybavené logem, drobnou grafikou nebo kontaktními údaji, okamžitě poukazují na jeho nejlepší stránku.
Plná profesionalita, péče o vlastní image a úcta k obchodnímu partnerovi – to vše lze vyčíst z firemního papíru, který jistě udělá dobrý dojem. Umožní vám to odlišit svou firmu od ostatních, ukázat ji v dobrém světle a okamžitě naznačit její vysokou úroveň. To je pak nejlepší pobídka k uzavírání obchodů.
Vizitka – klíč k srdci
Vizitka je tím pravým atributem každého člověka zastávajícího vedoucí pozici. Nelze ji nahradit číslem napsaným na kapesníku nebo adresou stránky zaslanou ve formě SMS zprávy. Předání někomu své vizitky je jako předání kusu sebe sama – zde nabízím své služby. VY máte moji vizitku, VÁM nabízím svou ochotu ke spolupráci. Je něčím osobním a zároveň hodně vypovídá o dotyčné osobě, podnikání, přístupu k obchodnímu partnerovi. Vizitku by měl mít každý, kdo se stará o svojí obchodní image.
Kde získat kvalitní tištěné materiály pro firmy?
Teoreticky si kdokoli může vytvořit banner, vytisknout vizitku nebo nanést decentní, autorskou grafiku na papír. Naštěstí však existuje mnoho firem, které se starají o dobrou image jiných podniků a nabízejí profesionální služby při vytváření nejrůznějších propagačních materiálů. Takže stojí za to najít tiskárnu, která nabízí zajímavá řešení pro firmy v oblasti reklamních produktů, např. Tiskárnu Piga nebo jinou, a nechat si zhotovit zkušenými osobami tištěné materiály pro firmu.
V dnešní době už není vůbec žádný problém nechat si udělat někde reklamní materiál od nějaké firmy, která se tím zabývá. Ať už jsou to vizitky, plakáty, reklamní letáky, nebo i potisky na auta a kamkoli, kde to potřebujete