Luxusní reklamní předměty, které dostávají firemní kolegové a partneři, by měly mít nenápadně natištěné nebo vyšité logo vaší firmy. Dávno pryč je doba, kdy značka zvýrazňující název firmy zabírala čtyřicet procent plochy. Dnes jsou trendy propagační předměty, kde je logo umístěno tak, aby se nový majitel nestyděl za to, že běžně v životě používá reklamní propisky, čepice, klíčenky, osušky a flashky s logem.
Luxusní reklamní propisky i běžné kancelářské potřeby
V rámci nenápadné propagace se především luxusní a dražší propagační dárky opatřují malým logem či značkou firmy, jejím heslem a krédem. A tato strategie se jeví jako přínosná. Vždyť k čemu nám bude objednávka luxusních dárků, které si necháme potisknout nadpřirozeně velkými nápisy? Před vhodným potiskem, ražením či gravírováním konkrétního propagačního předmětu je dobré kontaktovat pracovníky studia a volbu technologie, barvy, tvar či celkový grafický návrh s nimi zkonzultovat. Aby vaše elegantní reklamní propisky, které dáváte zákazníkům či novinářům v dobré víře, neskončily v koši nebo zastrčené v posledním šuplíku.
Jakostní reklamní propisky, značková pera a luxusní sady psacích potřeb se hodí pro zástupce managementu spřízněných partnerských společností. Proto se sáhlo po spolehlivém dodavateli renomovaných značek, jakými jsou Parker, Balmain, Urban, Avenue Wilson, Antonio Miro, Rotring a André Philippe. S těmito reklamními propiskami a pery se vaši kolegové a partneři nebudou stydět zapisovat si informace a data do diářů více než na displeje dotykových mobilních telefonů. K výrobě reklamního potisku na pera a propisky se využívá technologie tamponového tisku a laserového rytí. Informace o technologiích a ceník najdete na stránkách printekd.cz.
Můj přítel sbírá různé propisky. Když někam jedu, tak mu občas nějakou přivezu. Naposledy to byla propiska papíren z Velkých Losin.
mě reklammní předměty nevadí…a propisky už vůbec ne, já pořád něco píšu nebo si zapisuju, tak jsem za každou ráda…. no a ještě, když je fialová…. tak je moje určitě 🙂
reklamní propisky jsou z mého pohledu asi nejlepší reklamní předmět, jaký existuje. Každou chvíli je potřeba si něco poznamenat a tak propisek není nikdy dost. I když v dnešní elektronické době jim pomalu začíná zvonit hrana, stejně ještě neřekly poslední slovo.
Pěkná propiska nebo pero se vždycky hodí. V každé kabelce mám jednu a je mi celkem fuk, jestli je tam logo nebo ne, hlavně že píše.Nejraději mám ty, co píší tence a lehce. Dostávali jsme je na různých školeních i s blokem.
Jako reklamní předměty budou určitě hojně využity v předvolební kampani, bohužel bývají jednorázové.
jo jo vícebarevná propiska a člověk byl za hvězdu
Reklamní propisky jsou pěkné, ale podstatné je, aby splnily svůj účel, jako reklama, dárek, to je dobrá věc a ještě k tomu když píšou, tak není co řešit.
printekd.cz zmizel?
já ho nenašel, proč?
Pamatuji se, jak jsem ještě chodila do školy. Teta pracující na poště mě vždy zásobovala různými propiskami od různých firem, ani nevím, kde je všechny brala. Ale těch z pošty tam bylo mraky. 😀 Za toto se ale přimlouvám. Propiska je užitečná věc, je jí vždy třeba. A když je pěkná, elegantní, neváhám si dojít do papírnictví a dopřát jí novou náplň. Lepší než nějaké ptákovinky, které jsou k ničemu, buď se doma válí nebo se rovnou vyhodí..
To my jsme kupovali špionskou propisku spy s kamerou na video záznam i se zvukovým záznamem, jinak těch firemních s různými logy a barvami mám mraky, kdekoliv od známých si naberu, dobrá věc, nikdy nevíte kdy se bude na psaní hodit a kdy se nějaká rozbije nebo doslouží:))).
Jo mít čím psát to je důležité. Můj strýc propisky sbíral ještě za komunistů a to tenkrát ještě reklama nefungovala, jako teď, to bylo problém nějakou propisku dostat. Já teď nedávno na internetu v jedné nabídce našel propisku za 99,-kč a ta měla jak šroubovák, vodováhu a dotykové pero na tablet v jednom.
Reklamní propisky používám ráda. Dostávám je jako dárek, při různých objednávkách zboží na internetu. Výhodou je to, že vždycky mám doma čím psát. Zrovna mám jednu na stole u počítače. Je elegantní a velice pěkně píše.
Zajímavé informace o technologiích.Díky.
Babičko, taky mám propisky uschovány ve velké krabici. Ani jsem je nesbírala, prostě jsme se v životě jen tak potkali 🙂
Dnes je skôr trend dávať luxusné reklamné predmety obchodným partnerom bez loga, zabalené v peknom obale a logo firmy je na obale, napr. na krabičke, v ktorej je vložené pero a táto krabička môže slúžiť zároveň ako stojan na pero a tak má obchodný partner logo firmy stále na očiach keď siahne po pero odložené do stojana.
Mě se vždy líbily všechny propisovačky, ať už s logem, nebo bez. Jeden čas jsem je i sbírala, mám jich plnou krabici. Měla jsem i desetibarevnou, ale někam zmizela :-).