V dnešní době se prakticky bez viditelné reklamy neobejdeme.
Provází nás na každém kroku. V televizi, rádiu, dopravních prostředcích, tisku, na webových stránkách a tabulích před obchody. Některé jsou nám krajně nepříjemné, protože nás odvádí třeba od sledování zajímavých pořadů. Na druhou stranu, některé si vyžádají naší pozornost a jsou přínosem. Například oznámení na venkovních tabulích o dodávce nového zboží. Pak si musíme přiznat, že existuje další možnost reklamy, kterou doslova milujeme.
Pozornost podniku
Malá pozornost za nákup, odměna v soutěži nebo výhra v tombole, to jsou věci, které udělají vždycky radost. Ve většině případů na nich nalezneme logo nebo název firmy, která je tajemným dárcem. Snad úplně nejznámějším zástupcem jsou propisky, klíčenky, přívěšky nebo kolečka do košíků. Takovým reklamám se nikdo nebrání, naopak se dá říci, že ve frontě lidé pokukují, zdali na ně ještě nějaké reklamní předměty zbudou.
Firma, která se prezentuje v těchto darech, využívá nepřímého, avšak účelného marketingu.
Zapisuje se do paměti obdarovaných a tím využívá možnosti reklamy, která je příjemná lidem a nenásilná. Navíc se dále rozšiřuje ústně. Každý má totiž tu zvláštní schopnost se o radost podělit s druhými.
Ovšem výhodou těchto reklamních předmětů je i ta možnost, že zastávají přímý marketing. Stává se tak v bodě, kdy jsou motivací pro zákazníky a odměnou například ve věrnostních programech. Jedná se o velmi častou a rozšířenou reklamu, nicméně mezi zákazníky oblíbenou a vyhledávanou, jelikož kráčí za svým cílem získat hodnotnější dárek.
Zviditelněte svoji firmu
Jedině to, co je vidět, a o čem je slyšet upoutá pozornost. To samozřejmě přinese prosperitu podniku, díky nárůstu zákazníků. Náklady a investice do reklamních předmětů není velká ve srovnání s úspěšností. Navíc se Vaše firma dostává více do podvědomí lidí a dětí. Proto je dobré myslet i na ty nejmenší. Ty rozhodně potěší nafukovací balonek, míček, náramek nebo pastelky, kde může být viditelně zveřejněné logo.
Školní generace určitě ocení fidget spinner s potiskem na míru.
Možná netušíte, jakým způsobem se taková reklama dá zařídit, aby byla úspěšná.
Na stránkách https://www.propaq.cz/ naleznete spoustu informací. Navíc Vám zde rádi poradí nejen s výběrem materiálu, dárku, ale i s potiskem. Používají tradiční i moderní technologii pro vytvoření Vaší zakázky.
Můžete si vybrat, zdali upřednostníte transfer, sítotisk, laserové gravírování, výšivku, pískování nebo jiný způsob.
Navíc nezůstávají pouze u jedné nabídky, ale svůj sortiment rozšiřují o nové propagační materiály nebo dárkové předměty, kterými jsou například brýle pro virtuální realitu, hodinky s krokoměrem, klíčenky s lampičkou, držák na mobil a další.
Díky firmě PROPAQ se zviditelníte velmi hravě.
Jsou odborníky ve svém řemeslu, kteří své práci a postupům rozumí. Reklamní a dárkové předměty s potiskem Vaší firmy nebo textem sestaveným na míru, se stanou žádanou reklamou mezi zákazníky.
V katalogu naleznete nápady na odměny pro své obchodní partnery, případně zaměstnance. Některé z předmětů pak mohou posloužit jako dekorace prodejny nebo kanceláře. Případně v kavárně můžete podávat třeba cukřík nebo sušenku s logem Vašeho podniku.
Možností, z kterých lze vybírat je skutečně mnoho.
Firma PROPAQ Vám ráda pomůže s výběrem podle Vašich představ nebo možností. Svěřte se do rukou odborníků a rozhodně nebudete litovat. Tato reklama bude pro Váš podnik pouze přínosem.
Reklamy většinou úplně ignoruji a odcházím od televize.Jediná co mě bavila byl pejsek Fofola.
nemam zadne zkusenosti
nemám dobré zkušenosti s reklamními společnostmi
Nemám rád reklamy, hlavně ne u televizních pořadů. Jsou vtíravé a unavující. Navíc je pravda, že dobrý produkt nepotřebuje reklamu, protože se prodává sám.
Já mám reklamní dárečky ráda, na různých stránkách už jsem jich pár dostala a tak třeba celá rodina píše propiskami z jedné stránky, malé přívěšky nosí Martinka na tašce, z hrnečku mi chutná káva, prostě se reklamním dárečkům nevyhýbám.
Reklamy jsou dnes všude, kam se podíváte, některé jsou zábavné, inspirující, zajímavé a některé jsou dokola opakující se a jsou doslova až trapné. Při nákupu zboží, reklama-menší dárek, potěší.
Reklama je pro mme i pobavení. Taková vtipná a seriozní reklama se dá sledovat a hlavně zapamatovat.Neříkám, že se podle ní řídím, ale když je opravdu šikovná kdoví jestli…
reklama hýbe světem. Také nesnáším reklamy, které mne přesvědčují, že bez téhle věci se prostě neobejdu. A že 9 osob z 10… – to jsem vždycky ráda, že patřím do té menšiny. Nicméně některé reklamy jsou přece jen vtipné a dokážou mi předat i potřebné informace.
Reklamy naprosto ignoruji. Většinou se mne snaží přesvědčit, že a) jsem hloupá, když jsem doposud nepoužívala jejich výrobky, b) neví, jak jsem mohla do teď žít bez jejich výrobků a c) o hodně přijdu, pokud jejich výrobky ihned nekoupím. O některých si myslím, že by ani v televizi neměly být – viz některé lékarenské.
Reklamy v tisku či na netu většinou přehlížím, v televizi zase málokterá upoutá pozornost. Většinou ty hloupé jsou neustále opakující se a otravné. Předměty v obchodech, většinou hračky pro děti, získané za věrnostní body, beru jako bonus za to, že tam nakupuji. Tak mají holky docela pěkné plyšáky jako ovečky, nebo stikeez, které se jim líbí. Propisky zase “chodí” od politických stran před volebním období. Reklama může být i užitečná, jen by jí nemělo být příliš.