Jak proměnit reklamní předměty v nezapomenutelnou vizitku vaší značky

Reklamní předměty jsou dlouhodobě osvědčeným nástrojem, jak dostat značku do povědomí zákazníků. Nejenže podporují marketingové aktivity, ale také mohou sloužit jako praktické pomůcky, které si obdarovaní rádi ponechají. Jak ale zajistit, aby vaše reklamní předměty opravdu zaujaly a neskončily v koši? Prozradíme, jak běžné reklamní předměty můžete obohatit.

Nejčastější reklamní předměty

  1. Propisky a tužky

Jedním z nejoblíbenějších reklamních předmětů jsou propisky. Jsou praktické, levné a snadno je dáte do kabelky nebo do kapsy. Aby nebyly jen další tuctovou psací potřebou, doporučujeme zvolit moderní design a kvalitní materiál. Originální grafika nebo třeba vtipné sdělení na propisce vás odliší od konkurence.

  1. Hrníčky a lahve na vodu

Oblíbený je i reklamní tisk na hrníčky a lahve na vodu. Ty jsou totiž ideální pro každodenní použití. Zkuste využít tisk reklamních předmětů s plnobarevným potiskem nebo personalizovanými motivy. Logo spíše upozaďte a držte se firemního sloganu, brandových barev nebo designových obrázků vystihujících váš obor. Lidé pak budou vaše reklamní předměty využívat raději.

  1. Trička a textil

Textilní produkty, jako jsou trička, mikiny nebo tašky, nabízejí pro reklamní potisk celkem velkou plochu. Nepodceňujte materiál a připlaťte za kvalitu, ať vaše oblečení lidé rádi nosí. Je na místě držet se zase nějaké nápadité grafiky spojené s brandem, místo toho, aby byl na tričku jen název firmy nebo logo. Ty klidně připojte, ale nedávejte jim největší prostor. Oblečení je pro vás chodící reklama a tuctového potisku si lidi jen tak nevšimnou.

  1. Reklamní letáky a brožury

Tisk reklamních letáků a brožur je stále důležitým propagačním nástrojem. Kombinace kreativního designu a přesvědčivého textu může být velmi efektivní, ale opět jen tehdy, když na první pohled zaujmou. Můžete vybrat například neobvyklý papír, parciální lak a jiné vychytávky.

  1. Vizitky

To samé platí i pro vaše vizitky – i takový malý kousek papíru může upoutat pozornost a zaručit, že na vás protistrana jen tak nezapomene. Využít může třeba bílý tisk na černý papír, neonové barvy, průřezy, vyšší gramáž a tak podobně.

  1. Technické předměty

Flash disky, nabíječky nebo stojánky na telefon jsou moderní reklamní předměty, které kombinují užitečnost a propagaci. Zde naopak postačí vaše logo nebo název firmy, protože užitečnost předmětu je natolik motivující si ho ponechat, že se s kreativou nemusíte zase tolik namáhat. Což ale neznamená, že její pomocí předmět nezlepšíte, spíše naopak.

Jak reklamní předměty vylepšit?

Jak už jsme zmínili, klasické reklamní předměty mohou snadno zapadnout mezi ostatní. Pokud jste výše nenašli žádný z těch, který plánujete vyrobit, zde je několik obecných tipů na vylepšení:

  1. Personalizace

Zákazníci ocení, pokud dostanou předmět s jejich jménem nebo unikátním prvkem. Personalizace zvyšuje pravděpodobnost, že si předmět ponechají.

  1. Kvalitní reklamní tisk

Použití kvalitního tisku reklamních předmětů, například digitálního nebo UV tisku, zaručí živé barvy a dlouhou životnost grafiky.

  1. Ekologické materiály

Trendy v reklamních předmětech směřují k udržitelným a ekologickým produktům. Bambusová pera, textilní tašky nebo jiné výrobky z recyklovatelných materiálů podtrhnou vaši odpovědnost vůči životnímu prostředí.

  1. Nápaditá grafika

To vás asi nepřekvapí, ale přesto se do ní pouští jen málo firem. Originální grafika je přitom zásadní pro to, aby se váš předmět vynikal – a tím pádem si ho lidé zapamatovali. Zkuste využít moderní designové trendy, jako jsou minimalismus, abstraktní tvary nebo ilustrace na míru.

Inspirujte se dalšími tipy

Vymýšlení reklamních předmětů může být i zajímavý způsob, jak zapojit zaměstnance do dění ve firmě. Můžete například vypsat soutěž o to, kdo vymyslí nejlepší nápis a tak podobně. Zaměstnance to pobaví a budou mít k firmě zase o něco blíž.

Pokud hledáte více nápadů na efektivní propagaci značky, doporučujeme si přečíst například více o moderní vizitce na aktualitycz.cz.

Nezapomeňte, že investice do dobrého návrhu a tisku reklamních předmětů se vám mnohonásobně vrátí v podobě spokojených zákazníků a širšího povědomí o vaší značce.

Zdroj foto: Unsplash.com 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *