Pokud podnikáte, mělo by pro vás být prioritou efektivní řízení firmy
Proč, jelikož jedině tak budete mít veškeré dění pod kontrolou a budete se moci jednoduše zaměřit na případná slabá a problémová místa. Pokud hledáte možnosti, je jednou z cest propracovaný CRM software. Ten jasně ukazuje, že cesta k efektivně fungující firmě nemusí být složitá. Stačí k tomu jenom kvalitní program. Jeho výhodou je fakt, že k němu můžete mít přístup kdykoliv a odkudkoliv. A co vám nabídne? Možností je celá řada. Mezi nejvyužívanější patří:
- data spojená s prodejem
- informace o zákaznících
- organizace firemních úkolů
Správa zakázek může být hračkou
Jaká je nejmodernější cesta spojená s efektivním řízením vaší firmy, to již víte. Nyní se zaměříme na jednu dílčí oblast, která je spojená s realizacemi zakázek. Právě přehled o nich by měl být pro každého nadřízeného, ale i majitele klíčový. Evidence zakázek je dnes nezbytností z několika důvodů. A to třeba z důvodu, že bude možné dodržovat stanovené termíny, stejně jako z důvodu, že bude možné sledovat aktuální kapacitu firmy a možnosti spojené s tím, kolik případných zakázek je schopna realizovat. Chybět by neměl ani detailní přehled o stavu každé zakázky. I to dnes moderní počítačové programy nabídnout.
Cílem je spokojený zákazník
Pokud je firma řízena efektivně, pozná se to i na spokojených zákaznících. I jejich správa může mít mnoho rovin. Nejenom, že lze jednoduše zjistit, jaké služby a zboží se v jakém objemu prodávají. Stejně tak je možné tvořit třeba i personalizované nabídky, stejně jako rychle a efektivně řešit požadavky zákazníků, a to hlavně díky jejich rychlé identifikaci. I toto jsou pozitiva dobře řízené firmy, která má nejenom schopné vedení a dobré zaměstnance, ale je to i ukázka firmy, která využívá kvalitní a moderní software, který navíc ušetří nejenom mnoho práce, ale také mnoho starostí.
Podnikání mi už naštěstí nehrozí. Ale různé programy ho rozhodně usnadňují, to vím ze svého okolí
hezké ,ale jako zaměstnanec také nevyužiji
Rozhodně je lepší využívat nějaký systém, který ulehčí pracovníkům firmy práci, čas i nervy. Dnešní doba takové věci může nabídnout, tak pokud je třeba, je aspoň kde hledat ten nejvhodnější právě pro tu svou firmu.
Nepodnikám a podnikat nebudu, ale tyto pomocné programy, když se s nimi naučíte zacházet jsou velice dobrou pomůckou.
Já jsem kvalifikovaný manuální pracovník, takže propracovaný CRM software nepotřebuji a ani potřebovat určitě nebudu, ale pro firmu je to určitě velice vítaná a velmi užitečná nabídka.
nemám firmu, nelíčím se, topení v bytě mám plynové, takže dnešní články nic pro mě
Podnikat nebudu a tak to nepotřebuji.
Dnes je stejně takových vychytávek! Já když si vzpomenu, jak jsme pracovali ještě na starých Ascotách a co to bylo za událost, když nám dali do kanclu počítač, který byl vyšší než já. Když to porovnám s noťasem, tak to bylo tedy něco.
CRM software je určite dobrá pomôcka pri evidencii a riadený obchodných prípadov. A existujú aj verzie pre malé firmy a živnostníkov a niektoré sú dokonca zadarmo.
Ve velkých firmách je software potřebný a užitečný, zajímavé nápady, ale do továrníka mám asi daleko:))))))))))))))))
Pro podnikatele určitě dobrý nápad, ale stejně si myslím, že není nad zdravý selský rozum, jinak je to tahání peněz z naší peněženky.
Firmu neřídím a už ani nebudu, tak tyto informace nevyužiju.
jjo, evidence zakázek – je to bezvadná věc – něco o tom vím, v práci jsem něco podobného dělala. Jednalo se o projektování staveb – název, kdo na tom bude dělat a pak spočítat každému hodiny za “jeho hodinovou mzdu” …spočítat celý projekt, dát “do mašliček” a v 6 kopiích odevzdat. Také jsem na to měla program. Dnes už je to zas více “vychytané”…. dobrý nápad