O naše zdraví se musí pečovat

O naše zdraví se musí pečovat

Život je příliš křehký na to, abychom s ním mohli hazardovat. Jak ale se postavit této výzvě a začít žít zdravě?

Většinou si tyto otázky začneme klást, když se objeví nějaký problém. Špatná zpráva od lékaře, případně plný šatník, ale bohužel malých věcí nebo zjišťujeme, že některé úkony nám dávají daleko víc zabrat, než před pár lety.

Je zde výzva, kterou se mnozí snažíme přijmout a se svým tělem něco začít dělat. Ano a to je začátek správného směru. Na počátku musí být rozhodnutí, že potřebujeme něco změnit. Tak zoufale nasloucháme různým dietám, některé i sami vyzkoušíme. Posléze si uvědomujeme, že musíme překopat celý svůj zaběhlý životní styl. Tak hledáme dál. Myslím, že touto cestou prošel snad každý z nás. Ovšem, ne každý vydržel.

Našla jsem to, co jsem potřebovala a co mi pomohlo

Nebojte, nejsou to zázračné léky na hubnutí a podobné reklamní triky. Je to něco úplně jiného. Pro někoho se jedná jen tak o nějaké webové stránky, ale já našla poklad – Fittyn.cz – Magazín pro zdravý život. Při pročítání článků jsem se dozvěděla spoustu cenných informací a hlavně jsem viděla ty chyby, které dělám. Tak samozřejmě jsem čas od času měla svůj proslov, že se jim to říká, ale později jsem zjistila, že to bez změny životního stylu nepůjde. Ale také musím prozradit, že některé návody, jak na to, mě pomohly překonat doslova krizi.

Tomu nebudete snad ani věřit

O tom, že lidská psychika bude hrát hlavní roli, Vám ani říkat nemusím. Ale věděli jste, že si podle barev můžete předělat bydlení, abyste snadněji zvládali životní situace? Vyzkoušela jsem to podle jednoho z návodů v magazínu Fittyn.cz a byla jsem mile překvapena. Mělo to vliv na celou moji rodinu. A když změna, tak pořádná. Nechala jsem si sestavit jídelníček, tak, abych nenásilnou formou zdravý životní styl přenesla do mojí kuchyně. Návody jak zdravě vařit, čeho se vyvarovat mě upoutaly v rubrice o zdravé výživě. Také musím říct, že jsem se tu dozvěděla spoustu cenných informací, které jsem snad jen jedním dechem hltala. Manžel dlouho bojuje s vysokým cholesterolem a ani jsem netušila, že přírodní léčba pomocí houby Reishi by mu mohla pomoc.

Bez cvičení to asi nepůjde

Tak také jsem byla tak naivní, že jsem si myslela, že stačí nějaké triky a diety a půjde to i bez cvičení. Ale také jsem pod slovem cvičení viděla děsivé strašidlo. Přitom stačí tak málo. Pohyb je důležitou součástí zdravého života. Cvičit můžeme i doma, pokud budeme na sebe přísní a chvilku si pro sebe oddělíme.  Magazín pro zdravý život Fittyn zde nabízí několik možných variant, jak začít nebo nám dává možnost nahlédnout do tajemství cviků starověké Číny. Naučit se správně pohybovat a stravovat je zdá se cesta úspěchu.

To není rozhodně všechno

Samozřejmě, když změna, tak pořádná. I když musím říct, že příjemná. Musíme se totiž naučit odpočívat a relaxovat a to skutečně mnozí z nás vůbec neumějí. Dopřejte si kvalitní masáže nebo si sami vyzkoušejte domácí luxusní aromaterapii. Je to skutečně jednoduché a rozhodně to ovlivní Váš život. Jak si s tím poradit najdete právě také v Magazínu pro zdravý život. Zkrátka mnoho zajímavostí, rad, tipů a podobně naleznete na jednom místě. A co mě úplně nadchlo, je to, že mi neuteče žádná novinka díky Facebookovým stránkám. Lifestyle magazín věnující se zdravému životnímu stylu a dalším zajímavostem se zkrátka stal mým favoritem, ke kterému se ráda vracím. Ještě jako bonus se zde můžete dozvědět zajímavosti ze zákulisí sportu.

Magazín Fittyn.cz se zkrátka stal také jednou z mých součástí zdravého životního stylu.


Jak bude reklama vypadat?
-
Zde můžete mít reklamu napořád za 80 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

14 komentářů

  1. Já ráda vyzkouším všechno ale nevím jak by to prošlo doma.

  2. Většina těch všude psaných diet následně přinese jojo efekt a dojde spíše k ještě větší nadváze než před dietou. Nejlépe je dlouhodobá střídmá strava od všeho méně a vícekrát denně a pravidelný pohyb, vím ono se to řekne, většinou není čas ani peníze, ale vše je dlouhodobé.

  3. u nás také projde pouze zelenina pasírovaná přes prase

  4. no nevím, mě stačí trochu vitamínů a trochu pohybu

  5. To mě se naštěstí netýká, ať jím jídlo kterékoliv a v jakémkoliv množství, tak mám stále defacto stejnou váhu, mám dobré spalování, takže nejsem tlustý, jako jsou v dnešní době, hlavně mladý, to je ta špatná životospráva a hlavně žádný pohyb, dneska ty mladý tráví hodně času u počítače a tam moc nezhubnou a já si myslím, že ono jim to nakonec ani nevadí, ale pohled je na ně pak nevalný.

  6. Já mám vyzkoušenou velice zdravou dietu,která zabírá.Práce na zahrádce a dlouhé vycházky.V létě přidám koupání a zabírá to.No a zima mi opět ukáže,že mé úsilí zničí. Příští rok s radostí začínám nanovo a těším se z každého zmizelého kila.Jak málo stačí k lidské radosti a zcela zdarma.

  7. To jsou pěkné rady, ale moje rodina na zdravé stravování není. I když sem tam něco do jídelníčku propašuji, pravidlem to není. Já mám ráda zeleninu, ryby, lehké saláty, ale vařit jen sama pro sebe a pak ještě hrnec guláše pro rodinku už nedávám.

  8. Také se snažím jíst zdravě, ale jenom chvíli. Pak si koupím třeba brambůrky a jsem schopná je snít na posezení.
    Ale jde to v dnešní době žít zdravě? A nejsem králík, abych jedla jen zeleninu. Má se jíst všechno, ale všeho s mírou.

  9. Naštěstí jsem docela ok. Vážím 56 kg a nemám problémy s nadváhou a tuky. Moje babička mi říkala, že máme jíst všechno, ale s mírou. A tak to dělám.

  10. Na takovou změnu už to chce opravdu velikou vůli. Rozhodně je to o tom, že to člověk dělá pro sebe a nikoho jiného.

  11. Také jsem si jednou nechala sestavit jídelníček, ale nebylo to pro mě to pravé. Měla jsem hlad a chutě na všechno okolo, co jsem nesměla. Poradila jsem si nakonec sama a i když jsem někdy snědla i zapovězené, zhubla jsem. Důležité je nevyčítat si to a užít si to :-). Jedna tabulka ze 100 g čokolády pak i vám bude najednou stačit….. Ono vařit zdravě je sice moc hezké, ale také to musí někdo – v mém případě manžel – chtít jíst.

  12. Jojo, mám všechny ty věci – předsevzetí, rozhodnutí,…. ale chybí mi stále ta nejdůležitější – VŮLE! Vydržím týden, i 14 dní ale pak mám zkrat v hlavě a jsem tam, kde jsem byla. 🙁

    • Babko, nejlepší je se navztekat – myslím sama na sebe.
      Mně to pomáhá. Když si dokážu poručit, že prostě půjdu se psem ven (má jinak k dispozici velký dvůr a psími dvířky vstup do domu), tak to by bylo, abych si nedokázala poručit, že tu čokoládu prostě dnes nesním. (Ale musím ji schovat do skříňky, kdyby ležela na lince mně na očích, tak nevím, nevím!) 🙂

    • A ještě mi pomáhá, když si dám nějakou odměnu dopředu. Třeba jednou týdně dopoledne můžu hřešit (dopoledne proto, že do večera se ten můj hřích snáze v těle vstřebá) 🙂 Nebo když se podaří vymazat pár deko, tak se zase odměním. Vyhlídka, že nic nesmím, je hrozně demotivující.

Submit a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *